کد خبر: ۱۷۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
بانک ملی ایران در راستای سیاست های خود برای آشنایی بیشتر نسل آینده ساز کشور با مفاهیم اقتصادی و تاریخچه بانکداری، بازدید از موزه این بانک را برای کاربران کانون جوانه ها رایگان کرد.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس دارندگان ملی کارت آرزو می توانند از این پس به صورت رایگان از موزه بانک ملی ایران بازدید کنند و از نزدیک با سیر تحول بانکداری در ایران آشنا شوند.

همچنین در این بازدید می توانند از اشیای قدیمی و با ارزش به نمایش گذاشته شده در این موزه و مجموعه های ارزشمند سکه ها، تابلوهای نفیس خوشنویسی، فرش و مینیاتور، نقاشی های مدرن و کلاسیک، مسکوکات، اشیای قیمتی و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و یا شخصیت های برجسته، آثار قلمزنی، ادوات و ابزارهای تاریخی و قدیمی بانکداری و نیز اسناد معاملات بزرگ دیدن کنند.

موزه بانک ملی ایران در خیابان فردوسی، بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی واقع است و علاقه مندان و بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13 تا 17 برای بازدید به این موزه مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین