کد خبر: ۱۷۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
رییس سازمان میراث فرهنگی در واکنش به بد رفتاری دولت گرجستان با مسافران ایرانی گفت: شأن گردشگر ایرانی حفظ نشود، سفر به گرجستان متوقف خواهد شد!
ناطقان: ایران دیروز گلایه‌مندی خود را از وضعیت برخورد ماموران مرزی گرجستان با برخی اتباع ایرانی، به سفیر آن کشور ابلاغ کرد. دستیار وزیر امور خارجه کشورمان، برخوردهای نامتعارف بعضی از ماموران مرزی گرجستان و افزایش میزان بازگرداندن اتباع ایرانی را مغایر با روابط دوستانه فیمابین اعلام کرد و تداوم این روند را آسیب زننده به روابط و ارتباطات خوب مردم دو کشور دانست. «یوسب چاخواشویلی» نیز با اظهار تاسف از برخی برخوردهای صورت گرفته، قول داد: شخصا به تفلیس سفر و موارد را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

وزارت امور خارجه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان نیز در ادامه بازگرداندن اتباع ایرانی از مرزهای گرجستان درخواست کردند؛ تا اطلاع ثانوی از انجام سفر غیرضروری به این کشور خودداری شود.



منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین