کد خبر: ۱۷۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
روابط‌ عمومی برنامه «حالا خورشید» ضمن عذرخواهی از بینندگان بابت غیبت رضا رشیدپور، اعلام کرد که وضعیت عمومی این مجری تلویزیون با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.
ناطقان: رضا رشیدپور مجری تلویزیون که چندی است با «حالا خورشید» روی آنتن می‌رود برای بار دوم است که در وسط برنامه از حال می‌رود البته یک بار در حین اجرا و این بار به خاطر افت فشار در بخش پایانی برنامه نمی‌تواند ادامه اجرا داشته باشد. برنامه «حالا خورشید» از این اتفاقی که افتاد طی اطلاعیه‌ای عذرخواهی کرده و حال این مجری تلویزیون هم به تعبیر روابط عمومی این برنامه خوب است و نگرانی وجود ندارد.

در این اطلاعیه آمده است: "مجری و تهیه‌کننده برنامه، صبح امروز به دلیل فشار کاری شدید و شب بیداری پیوسته برای تغییر استودیو و نصب دکور جدید و همچنین ضبط آیتم‌های ویژه برای "شب یلدا" در نیمه‌های شب، به هنگام اجرای برنامه صبحگاهی دچار سرگیجه و افت شدید فشار خون شدند و توسط همکاران به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند. همین موضوع و تلاش برای پرهیز از انتقال استرس به بینندگان ارجمند سبب شد که نظم طبیعی کار کمی دچار تغییر و اخلال شده و نیم ساعت پایانی برنامه بدون حضور و خداحافظی ایشان پخش شود. وضعیت عمومی رشیدپور با اقدامات درمانی اولیه تثبیت شده و نگرانی خاصی وجود ندارد".
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین