کد خبر: ۱۷۴۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۷
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز اجرای طرح تنظیم و کنترل بازار ویژه شب یلدا با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی استان تهران خبر داد.
ناطقان: مجتبی شیر قاضی، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران گفت: برابر ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص لزوم تشدید اقدامات نظارتی در ایام منتهی به شب یلدا و افزایش تقاضا در این ایام، گشت‌های مشترک بازرسی با دستگاه‌های ذیربط از جمله اتاق‌های اصناف و تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌های مربوطه در تهران اجرا خواهد شد.

وی گفت: بازرسان اتاق‌های اصناف استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده بر اجرای طرح ، نظارت داشته و اصناف با برگزاری فروش فوق العاده و حراج نسبت به کنترل قیمت‌ها اهتمام خواهند داشت.

معاون نظارت و بازرسی استان تصریح کرد: کالاهای قابل مصرف مردم در این ایام اعم از میوه، شیرینی،آجیل و خشکبار مورد توجه ویژه بوده و هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی تصریح  کرد: هموطنان گرامی در استان و شهرستانها درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح و گزارش کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین