کد خبر: ۱۷۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
رئیس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر کنترل بازار ارز از سوی بانک مرکزی، از ایجاد ثبات در بازار در مسیر هدف تعیین شده خبر داد.
ناطقان: عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: آنچه که امروز در بازار ارز شاهد آن هستیم روند طبیعی تعدیل تدریجی قیمت ارز در مسیر واقعی شدن آن می‌باشد.

بانک مرکزی به دور از هیجانات غیرضرور و با تدبیر لازم بازار را مدیریت و هدایت می‌کند. اقدامات بانک مرکزی در تامین و تسهیل عرضه اسکناس و حواله توسط فعالین بازار و نیز گشایش تدریجی کانال‌های مالی با کشور‌های هشت گانه و اتحادیه اروپا ثبات لازم در بازار ارز در مسیر هدف تعیین شده را به وجود خواهد آورد.

مجددا تاکید می‌کنم بازار در کنترل بانک مرکزی است و نحو دخالت در بازار ارز بخشی از برنامه مدیریت بازار است. با توجه به ریسک بازار، مردم عزیز مراقبت لازم را داشته باشند و در دام نوسان گیری و سفته بازی دلالان ارز قرار نگیرند.


بازار ارز در کنترل بانک مرکزی است/ مردم مراقب دلالان باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین