کد خبر: ۱۷۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
دولت روسیه اعلام کرد در واکنش به اقدام اسلواکی در متهم کردن دیپلمات روس به جاسوسی در پوشش دیپلماتیک، دستور اخراج دیپلمات اسلواکی را صادر کرده است.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری فرانسه، نخست‌وزیر اسلواکی هفته گذشته یک دیپلمات روس را به دلیل آنچه که وی آن را اقدام علیه منافع اسلواکی و ناتو خواند، اخراج کرد.

وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز تاسف از اقدام دولت اسلواکی در اخراج دیپلمات روس به دلیل اقداماتی علیه منافع این کشور و ناتو، در اقدامی متقابل دستور اخراج دیپلمات اسلواکی را صادر کرد.

برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی اسلواکی دیپلمات‌های روس را در ماه مارس در واکنش به پرونده مسمومیت سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس و دخترش در انگلیس اخراج نکرد. انگلیس روسیه را مقصر این حمله می‌داند، اتهامی که روسیه بارها آن را تکذیب کرده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین