کد خبر: ۱۷۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
نماینده شیراز:
بهرام پارسایی گفت: زمانی که همه برایشان روشن است که ترامپ خواهان تحریم است و می‌خواهد سیستم بانکی ما را قفل کند مخالفت با CFT و FATF یعنی برآورده کردن خواسته ترامپ در راستای تحریم ایران.
ناطقان: بهرام پارسایی نماینده شیراز و عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم چندصدایی در کشور، گفت: در مجلس رقابت لازم است و پیامد تک‌صدایی قطعاً خوب نخواهد بود. مجلس یک‌ نهاد سیاسی است و اینکه انتظار داشته باشیم تمامی نمایندگان مجلس در تمامی مسائل یک‌سو باشند شاید روح مجلس جایگاه خود را از دست بدهد.

 

او ادامه داد: بنابراین این رقابت‌ها و اختلاف‌نظرها در مجلس طبیعی است منتها در مباحثی که به‌واقع منافع ملی مطرح است نباید تقابل و تضاد به‌شدت آنچه در CFT وجود داشت شاهد باشیم. در حال حاضر به دلیل تحریم شاهد تورم هستیم و نگرانی در جامعه به وجود آمده بنابراین نباید به مسیری برویم که فشاری که به مردم واردشده را افزایش دهیم. حتی اگر این فشار را نمی‌توانیم کم کنیم نباید موجب تشدید آن شویم.

 

این نماینده مجلس بابیان اینکه CFT لطمه‌ای به کشور وارد نمی‌کند، تاکید کرد: باور ما این است که پیوستن به CFT علیرغم فضاسازی‌هایی که بعضی‌ها می‌کنند کوچک‌ترین لطمه به کشور وارد نمی‌کند. ایراداتی که ازنظر برخی ازجمله شورای نگهبان به CFT بود در کمیسیون امنیت ملی مرتفع شد؛ بنابراین جای نگرانی نیست. زمانی که همه برایشان روشن است که ترامپ خواهان تحریم است و می‌خواهد سیستم بانکی ما را قفل کند مخالفت با CFT و FATF یعنی برآورده کردن خواسته ترامپ در راستای تحریم ایران.

 

پارسایی گفت: اگر گروه‌ها بر روی مسایلی که مطرح می‌شود حساس‌تر باشند طبیعی است که اختلاف‌نظر دو جریان در مجلس خود را بیشتر نشان می‌دهد و این موضوع باید وجود داشته باشد. اگر مجلس و یا جامعه ما به سمت تک‌صدایی برود آن جامعه ضرر کرده و این موضوع را بد نمی‌دانم اما بر روی مسایلی که منافع ملی ما را تأمین می‌کند هرچه انسجام بیشتر باشد قطعاً به نفع کشور و ملت است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین