کد خبر: ۱۷۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵
شاید خوردن سالادهای تکراری برایتان خسته کننده شده باشد پس در این مطلب با ما باشید تا با طرز تهیه یک نوع سالاد متفاوت و خوش طعم آشنا شوید که به راحتی تهیه می‌شود.
ناطقان: اگر این روزها سری به انواع رستوران های لوکس بزنید می بینید که گاها تنوع و قیمت سالاد از غذای اصلی بیشتر است. در تهیه سالاد تنوع زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمی خلاقیت خوشمزه ترین سالاد ها را درست کنید. مزیت درست کردن سالاد این است که زمان کمتری برایش صرف می کنید و همچنین برای سلامتی خود نیز ارزش زیادی قائل شده اید.


طرز تهیه:

1.فر را با دمای 90 درجه سانتیگراد گرم کنید. نخودها را با روغن زیتون مخلوط کزده و در سینی مخصوص فر بریزید و به مدت 15 تا 20 دقیقه حرارت دهید تا به خوبی ترد و طلایی شوند.

2.نان را به قطعات کوچکتر برش دهید و سیر را به دو تکه تقسیم کنید. سیر را روی تمام قطعات نان ماساژ دهید. سپس نان ها را روی سینی فر بچینید. روی آن رزماری بپاشید و به مدت 15 تا 20 دقیقه در فر قرار دهید تا برشته شوند.

3.کلم بروکلی را در کاسه ای بزرگ بریزید و آن را با روغن زیتون و آب لیمو مخلوط کنید. سپس به مدت 10 دقیقه کلم ها را ماساژ دهید تا رنگ برگ های آن به سبز تیره تغییر رنگ دهند.

4.سیر، شیر سویا و سرکه را با هم ترکیب کنید تا سس سالاد آماده شود.

5.برای سرو کردن، کلم را با 3/2 سس مخلوط کنید و نان و نخود را روی کلم ها قرار دهید.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین