کد خبر: ۱۷۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
نمایندگان پارلمان فرانسه به اتفاق آرا با طرح رای عدم اعتماد به دولت امانوئل ماکرون رئیس جمهور مخالفت کرده است.
ناطقان: به نقل از بلومبرگ، در حالی که تنش های اجتماعی و سیاسی در فرانسه همچنان ادامه دارد و معترضان وعده داده اند تا تظاهرات اعتراض آمیز را روز شنبه ادامه دهند، پارلمان فرانسه با طرح رای عدم اعتماد به دولت ماکرون مخالفت کرد.


بر اساس این گزارش تظاهرات اعتراض آمیز در سراسر فرانسه در مخالفت با افزایش مالیات بر سوخت و افزایش هزینه های زندگی همچنان ادامه دارد. تنها 70 نماینده پارلمان فرانسه از طرح رای عدم اعتماد به دولت ماکرون حمایت کردند. حزب جمهوری به رهبری ماکرون بیش از 309 کرسی از 577 کرسی مجلس سفلی را در اختیار دارد


گرچه دولت ماکرون از اجرای قانون افزایش مالیات بر سوخت عقب نشینی کرده و ظاهرا برخی امتیازات را به معترضان داده است ولی مخالفان حاضر به پایان دادن به اعتراضات سراسری نیستند.

تازه ترین نظرسنجی ها نشان می دهد که 84 درصد مردم فرانسه که اکثر آنها از طبقه متوسط هستند، از این اعتراضات حمایت می کنند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین