کد خبر: ۱۷۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
زلزله‌ای به بزرگی ٤.٣ در عمق ١٩ هویزه استان خورستان را لرزاند که بزرگترین زلزله هفته بوده است.
ناطقان: بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌های رخ داده در کشور را از ١٧ تا ٢٢ آذرماه را به اطلاع می رسانیم، 65 زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله های هفته گذشته به این شرح است:
 شنبه 17 آذر ماه:

سیرت استان کرمان زلزله ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتر رخ داده است؛ زلزله‌ دیگر این استان به بزرگی 2.8 ریشتر در عمق 9 کیلومتر بوده است، در فاریاب استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق 13 کیلومتر گزارش شده است، در رامهرمز استان خوزستان زلزله ای به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق 8 کیلومتر به وقوع پیوسته است.
 یکشنبه 18 آذر ماه:

در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 4 ریشتر در عمق 10 کیلومتر گزارش شده است؛ در سر پل ذهاب استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 4.5 ریشتر درعمق 17 کیلومتر ثبت شده است؛ در قورچی‌باشی استان مرکزی زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 8 کیلومتر به وقوع پیوسته است، در جیرفت استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتر به وقوع پیوسته است، در نجف شهر استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 17 کیلومتر گزارش شده است، در نهاوند استان همدان زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر در عمق 6 کیلومتر گزارش شده است، در برزول استان همدان زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 6 کیلومتر به وقوع پیوسته است.
 دوشنبه 19 آذر ماه:

در آرادان استان سمنان زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 11 کیلومتر گزارش شده است.
 سه شنبه 20 آذر ماه:

در انار استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر درعمق 8 کیلومتر گزارش شده است؛ در هویزه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 3.8 ریشتر در عمق 15 کیلومتر گزارش شده است، در شهداد استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر در عمق 9 کیلومتر به ثبت رسیده است، در اردبیل زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 20 کیلومتر به ثبت رسیده است، در هویزه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 4.3 ریشتر در عمق 19 کیلومتر گزارش شده است، در مهران استان ایلام زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 9 کیلومتر ثبت شده است، در حمیدیه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 28 کیلومتر گزارش شده است، در هویزه استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی 3.4 ریشتر در عمق  19 کیلومتر به ثبت رسیده است؛ زلزله دیگر این استان به بزرگی 3.7 ریشتر در عمق 10 کیلومتر بوده است، در حمیدیه استان خوزستان زلزله ی به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 20 کیلومتر گزارش شده است.
 چهارشنبه 21 آذر ماه:

در کوار استان فارس زلزله‌ای به بزرگی 2.7 ریشتر در عمق 18 کیلومتر گزارش شده است، در قصر شیرین استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 2.5 ریشتر در عمق 19 کیلومتر به وقوع پیوسته است، در ازگله استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی 3 ریشتر در عمق 10 کیلومتر به وقوع پیوسته است، در نهاوند استان همدان زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 10 کیلومتر ثبت شده است، در مهران استان ایلام زلزله‌ای به بزرگی 2.9 ریشتر در عمق 10 کیولمتر به ثبت رسیده است.
پنجشنبه 22 آذر ماه:

در خانوک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 13 کیلومتر به وقوع پیوسته است، در دو گنبدان استان کهگیلویه و بویر احمد زلزله‌ای به بزرگی 4 ریشتر در عمق 22 کیلومتر ثبت شده است، در قاسم آباد استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگی 2.6 ریشتر در عمق 8 کیلومتر ثبت شده است.
برچسب ها: زلزله ، هویزه ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین