کد خبر: ۱۷۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
دادستان کل روسیه از افزایش آمار جرایم مربوط به فساد مالی و رشوه در این کشور در 9 ماه سال جاری میلادی خبر داد.
ناطقان: یوری چایکا با بیان این خبر به روزنامه کامرسانت چاپ مسکو خاطرنشان کرد: در 9 ماه سال میلادی جاری (از ماه ژانویه تا سپتامبر/نیمه نخست دی ماه تا نیمه نخست مهر) بیش از 25 هزار جرم مرتبط با فساد مالی در روسیه بوقوع پیوسته است.

وی افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن افزایش یافته است در نتیجه امسال شمار بیشتری تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند.

دادستان کل روسیه با بیان اینکه ما به دنبال ارقام و شاخص ها نیستیم، اظهار کرد: برای ما کیفیت نظارت بر اجرای قانون، اقدامات انتظامی و پیگرد قضایی مهم تر است.

چایکا خاطرنشان کرد: به عنوان مثال یک سال پیش نشست هماهنگی سران سازمان های امنیتی روسیه را برای بررسی مسائل مبارزه با جرایم مالی برگزار کردم و در نتیجه تدابیری که در آن اتخاذ شد امکان برای کشف دو برابر جرایم مالی تا بیش از 900 فقره جرم توسط گروه های سازمان یافته فراهم شد.

وی افزود: بر اثر اجرای آن تدابیر چهار هزار و 227 فقره جرم بزرگ یا موارد وارد آوردن زیان های بزرگ کشف شد که نسبت به یک سال قبل از آن افزایش یافت.

دادستان کل روسیه همچنین از کشف 10 هزار و 179 مورد رشوه خواری در 9 ماه سال جاری میلادی خبر داد و گفت که این رقم در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته سه درصد رشد داشته است.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین