کد خبر: ۱۷۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با حذف مشق شب، تجارت چند ده میلیارد تومانی برخی موسسات و صداوسیما از بین می‌رود، در توصیه‌ای به وزیر آموزش و پرورش گفت که با دیدار با مراجع آن‌ها را نسبت به درستی تصمیم خود توجیه کند.
ناطقان: فاطمه سعیدی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اگر تکلیف شبانه دانش آموزان حذف شود بخش بزرگی از تجارت چند ده میلیارد تومانی برخی موسسات و صداوسیما از بین می‌رود. وزرات آموزش و پرورش نباید تسلیم فشارها شود. وزیر به دیدار مراجع برود و آنها را نسبت به درستی تصمیم خود توجیه کند.»

امروز رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح تکالیف مهارت‌محور در راستای پرورش خلاقیت محور در واکنش به برخی برداشت‌های اشتباه در این مورد گفت: ما چیزی به اسم حذف تکالیف نداریم، بلکه منظور جایگزین کردن مهارت‌های تکالیف محور به جای مشق شب است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین