کد خبر: ۱۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، با بیان اینکه کالا‌های غیراستاندارد، اجازه ورود به کشور را ندارند، گفت: تحریم ما را از نظارت بر اجرای استانداردها، منصرف نمی‌کند.
ناطقان: نیره پیروزبخت در حاشیه نشست ۱۶۷۰ اجلاسیه خوراک و فرآورده‌های کشاورزی گفت: دو سال قبل تفاهمنامه‌ای میان سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی به امضا رسید که بر مبنای آن، تدوین استاندارد‌ها و نظارت بر اجرای استاندارد‌های تدوین شده در حوزه محصولات کشاورزی و اقلام اساسی، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد؛ به خصوص اینکه در خصوص خوراک انسان و دام، این‌که استاندارد‌ها در چه بخش‌هایی باید تغییر کند، به منزله سخت یا آسان شدن استاندارد‌ها نیست؛ بلکه در راستای منطقی کردن استاندارد‌ها است که باید با توجه به شرایط روز دنیا و کشور به آن توجه شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه در مورد خوراک دام به ویژه در مورد ذرت و در بخش خوراک انسان به ویژه در مورد برنج مباحث مختلفی مطرح شده است، افزود: این امیدواری وجود دارد که با تجدیدنظر، استاندارد‌های جدید مدنظر سازمان ملی استاندارد و وزارت جهاد کشاورزی به منظور کنترل و نظارت بیشتر محقق شود.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین