کد خبر: ۱۷۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا از اجرای مرحله چهارم طرح مبارزه با سارقان توأم با خشونت درسراسر کشور و دستگیری ۹۱ سارق خشن خبر داد.
ناطقان: سرهنگ رضا موذن در تشریح این خبر گفت: مبارزه با سرقت‌های توأم با خشونت یکی از برنامه‌های پلیس آگاهی است و در راستای تحقق اهداف قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت، مرحله چهارم این طرح از جمله زورگیری خیابانی، کیف­ قاپی، سرقت به عنف، سرقت تحت پوشش مأمور و شناسایی و دستگیری سارقان خشن به مدت ۲ روز در سراسر کشور به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح، ۹۱ سارق خشن دستگیر شدند که متهمان به ۲۴۵ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد ۵۳ درصد از سارقان، سابقه دار و ۴۷ درصد از آنها فاقد سابقه بوده‌اند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا با تاکید بر ضرورت آگاه سازی مردم و دعوت به رعایت موارد حفاظتی و امنیتی برای پیشگیری از سرقت های خشن، خاطرنشان کرد: افزایش هزینه ارتکاب جرم به شکل های مختلف با همکاری دستگاه قضائی، تشدید مجازات سارقان به عنف و سلب امتیازات حبس زدایی از آنان، مدیریت بر جرم سرقت به عنف به منظور کاهش زمینه های ارتکاب جرم، ایجاد شرایط لازم برای بازگشت مجرمان به زندگی عادی و نیز جلوگیری از تکرار جرم نقش به سزایی در کاهش این گونه سرقت ها دارد.


منبع: افتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین