کد خبر: ۱۷۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰
فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ خودروی حامل مواد مخدر را توقیف کردند.
ناطقان: علی کرم بازیان در رابطه با جزئیات خبر،  افزود: ماموران پلیس مستقر در پاسگاه انتظامی تنگ سرخ در محور شیراز به یاسوج،  حین بازرسی خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

بازیان تصریح کرد: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار ۱۹ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به طور ماهرانه در این خودرو جاسازی شده بود.  

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت: در این رابطه راننده خودرو به هویت مشخص دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.  

بازیان گفت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده و مواجهه با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.  

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین