کد خبر: ۱۷۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
اتلتیکو مادرید با درخشش مهاجم فرانسوی اش توانست وایادولید را شکست دهد و با بارسلونای صدرنشین هم امتیاز شود.
ناطقان: اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا به مصاف وایادولید رفت و ۳ بر ۲ پیروز شد.

وایادولید شروع بهتری نسبت به اتلتیکو داشت اما قرمز و سفیدپوشان به گل نخست دست یافتند. نیکلا کالینیچ با پاس آنتوان گریزمان صاحب یک فرصت شد و توانست در دقیقه ۲۶ دروازه میزبان را باز کند. انس اونال در دقیقه ۳۸ می‌توانست بازی را مساوی کند اما ضربه‌اش با اختلاف کمی به بیرون رفت. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تک گل کالینیچ به پایان خواهد رسید اتلتیکو صاحب یک پنالتی شد. شوت گریزمان پس از برخورد به دستان بازیکن حریف توسط دروازه بان دفع و توپ برگشتی به گل تبدیل نشد. با این حال داور به کمک VAR  دقایقی بعد یک ضربه پنالتی به نفع قرمز و سفیدپوشان اعلام کرد و گریزمان توانست نتیجه را ۲ بر صفر کند.

در نیمه دوم وایادولید با قدرت بازی را شروع کرد و اتلتیکو را تحت فشار قرار داد. فرناندو کالرو در دقیقه ۵۷ اختلاف را به حداقل رساند و در دقیقه ۶۳ سائول نیگس به اشتباه دروازه شان را باز کرد تا بازی مساوی شود. ضربه اونال به سائول برخورد کرد و توپ با اصابت به یان اوبلاک وارد دروازه اتلتیکو شد.

در ادامه دو تیم به دنبال گل سوم بودند که شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به آن دست یافتند. گریزمان در دقیقه ۸۰ دبل کرد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. وایادولید باز هم حمله کرد اما نتوانست به گل برسد. از طرفی اتلتیکو فرصت داشت اختلاف را بیشتر کند اما این اتفاق رخ نداد. توماس و گریزمان دو موقعیت را از دست دادند.

اتلتیکو با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسلونای صدرنشین در رتبه دوم جای گرفت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین