کد خبر: ۱۷۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
در پی رخ دادن حادثه‌ای تروریستی در مرز ایران و پاکستان، وزارت امور خارجه پاکستان سفیر ایران در این کشور را احضار کرد.
ناطقان: به نقل از پاکستان‌تودی، وزارت امور خارجه پاکستان روز شنبه برای اعلام اعتراض در مورد وقوع یک حمله تروریستی در مرز ایران و پاکستان که شهادت شش سرباز پاکستانی را به دنبال داشته است، سفیر ایران در پاکستان را احضار کرد.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه پاکستان، مهدی هنردوست، سفیر ایران به وزارت امور خارجه پاکستان احضار شد تا اعتراض به این حادثه مخوف را منتقل کند. همچنین هنردوست می‌بایست از تهران بخواهد تا عملیاتی موثر علیه آن گروه تروریستی که مسئول این حمله می‌باشد در سمت مرزهای خود انجام بدهد.

در این حمله که ۳۰نفر از افراد تروریست در کمین سپاهیان مرزی در حال گشت‌زنی  بوده‌اند ، شش سرباز به شهادت رسیده و ۱۴ تن دیگر دچار جراحاتی وخیم شده‌اند. چهار تروریست در شلیک مقابل کشته شده‌اند.

بر اساس اعلان وزارت امور خارجه در این احضار سفیر ایران، همچنین بر نیاز وجود مکانیسم هماهنگی موثر در مرزها برای جلوگیری از چنین حوادثی در آینده تاکید شده است.

سفیر ایران تسلیت خالصانه کشورش را به خانواده شهیدان این حادثه اعلام کرده و آرزوی بهبودی هر چه سریع تر مجروحان آن را داشت.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین