کد خبر: ۱۷۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹
مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 98 از 28 بهمن تا اول اسفند ماه است، در این مهلت داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند، امکان ویرایش اطلاعات خود را دارند و داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند ثبت‌نام کنند.
ناطقان: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 98 برای ثبت‌نام تا پایان امروز یکشنبه ۲۵ آذرماه برای مهلت داشتند که براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور این مهلت مجدد در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

براساس این گزارش، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 98 از یک شنبه 28 بهمن تا چهارشنبه اول اسفند ماه است، در این مهلت داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند و داوطلبانی که ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

هریک از داوطلبان علاقمند به ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون باید واجد شرایط عمومی، اختصاصی و سایر مقررات مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون باشد و به تمامی داوطلبان علاقمند اکیدا توصیه می‌شود که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین ثبت‌نام برای شرکت در نخستین مرحله بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا پایان امروز یکشنبه 25 آذر پایان می‌پذیرد.

داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت‌نام اقدام کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین