کد خبر: ۱۷۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
سازمان هواشناسی کشور برای برخی از استان‌های غربی کشور، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها پیش‌بینی کرد.
ناطقان: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد از بعد از ظهر دوشنبه تا ظهر سه‌شنبه به سبب بارش شدید  باران  و رگبار و رعدوبرق در برخی نقاط استانهای ایلام، کرمانشاه و نیمه شمالی خوزستان، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیلها  پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در این مدت به سبب بارش برف در جاده‌های کوهستانی استانهای آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال خوزستان‌، چهارمحال و بختیاری‌، قزوین‌، البرز تهران، گیلان و غرب مازندران لغزندگی جاده‌ها‌، مه‌آلودگی و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود‌.

از این رو توصیه می‌شود  تمهیدات لازم برای تجهیز خودرو  به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برای تردد در جاده‌های کوهستانی برفگیر  به عمل آید و برای کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هموطنان عزیز، سازمانهای امدادی و مدیریت بحران  به‌کار گرفته شود.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین