کد خبر: ۱۷۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: بررسی استیضاح وزیر «علوم، تحقیقات و فناوری» به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.
ناطقان: حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه  عصر امروز کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: موضوع استیضاح وزیر «علوم، تحقیقات و فناوری» در این جلسه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه استیضاح کنندگان تعدادی از سوالات خود را مطرح کردند؛ تا به این لحظه استیضاح کنندگان از پاسخ‌های وزیرعلوم قانع نشده اند.

عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس با اشاره به اینکه استیضاح وزیر علوم برمبنای ۱۰ محور است، تصریح کرد: در این جلسه ۵ محور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد ۵ محور دیگر آن در جلسه دیگری مورد بررسی قرار گیرد تا جمع بندی لازم در این رابطه صورت پذیرد.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین