کد خبر: ۱۷۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
هنیه:
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در مراسم سالگرد تاسیس این جنبش تاکید کرد سرزمین غزه بر اشغالگران حرام است و هرکس وارد غزه شود، یا کشته می‌شود یا اسیر خواهد شد.
ناطقان: سخنرانی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در مراسم سی و یکمین سالگرد تاسیس این جنبش در غزه از لحظاتی پیش آغاز شد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد هرگز از مقاومت دست برنخواهیم برداشت و آن را با جسم و جان خود حفظ خواهیم کرد.

وی گفت به اسیران فلسطینی می گویم که آزادی شما مسئولیت ما است و مقاومت که برخی از شما را آزاد کرد، شما را از پشت میله‌های زندان آزاد خواهد کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه، ملت فلسطین از تمام گروه‌ها بزرگ‌تر است، خاطر نشان کرد ملت فلسطین در خلال راهپیمایی‌های بازگشت حرف خود را با قاطعیت زد مبنی بر اینکه با معامله قرن مخالف  است.

هنیه خاطر نشان کرد راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره، این حقیقت را مورد تاکید قرار داد که این نسل به حق بازگشت پایبند و چنگ زده است.

وی تاکید کرد تصمیم انتقال سفارت(آمریکا و کشورهای دنباله‌رو) به قدس اشغالی، هرگز هیچ حقیقتی را تغییر نخواهد داد.

هنیه گفت ملت فلسطین هرگز در زمینه دفاع از  سرزمین و قدس و محل معراج پیامبر(ص) کوتاهی نخواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد راهپیمایی‌های بازگشت، پرونده محاصره غزه را در میز مذاکرات منطقه‌ای و بین المللی قرار داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه گفت مصر نقش مهمی در بهره‌برداری از مبارزات مردمی برای تحقق آرمان‌های ملت ما در شکستن محاصره نوار غزه ایفا می‌کند.

وی افزود از برادران قطر به خاطر موضع ثابت و اصیل خود در کنار سازمان ملل متحد تشکر می‌کنیم.

هنیه تاکید کرد سرزمین غزه بر اشغالگران حرام است و هرکس وارد غزه شود، یا کشته می‌شود یا اسیر خواهد شد.

وی افزود اوقات ورود و خروج نیروهای ویژه اسرائیل به غزه به طور دقیق برای فرماندهان گردان‌های قسام مشخص است.

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت این گنج امنیتی ارزشمند که نزد ما است، پیامدهای میدانی مهمی در عملیات نبرد مغزها با اشغالگران خواهد داشت.

هنیه اظهار داشت گردان‌های قسام و گروه‌های مقاومت از بخش محدودی از توانمندی‌های نظامی خود و نتایج پیشرفت وسایل و ابزار مقاومت پرده برداشتند.

وی افزود رویارویی اخیر با یگان ویژه اسرائیلی که به غزه رخنه کرد، از بخش محدودی از توانمندی‌های مقاومت پرده برداشت.

هنیه خاطر نشان کرد آمریکا هرگز نخواهد توانست با تمام قدرت و قلدرمآبی خود قطعنامه‌ای را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب برساند که طی آن حماس را جنبش تروریستی قلمداد کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت انتفاضه اخیر کرانه باختری بر حمایت آنها از مقاومت تاکید می‌کند.

هنیه خاطر نشان کرد آنچه در رویارویی اخیر(با یگان ویژه نظامیان صهیونیست) رخ داد، با توجه به امکاناتی که قسام و مقاومت دارد، محدود بود، و اگر دشمن بار دیگر دست به چنین اقدامی بزند، گردان‌های قسام هم پاسخ کوبنده‌تری خواهد داد و در یک قدمی تل‌آویو قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین