کد خبر: ۱۷۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
واحد اطلاعات نظامی عراق امروز یکشنبه از کشته شدن ۴۳۰ نفر از سرکردگان ارشد گروه تروریستی داعش و انهدام ۲۰۰ مرکز فرماندهی این گروه خبر داد.
ناطقان: واحد اطلاعات نظامی عراق در بیانیه ای آورده است: سرلشکر ستاد سعد مزهر العلاق مدیر اطلاعات نظامی و رئیس مرکز چهارجانبه تبادل اطلاعات چهارمین نشست سالانه این مرکز را در مقر واحد اطلاعات نظامی در بغداد برگزار کرد که روسیه، ایران، سوریه و عراق اعضای آن را تشکیل می دهند.

این واحد در بیانیه خود تصریح کرد: مدیر واحد اطلاعات نظامی در آغاز نشست که با اولین سالگرد پیروزی بزرگ عراق علیه گروه تکفیری داعش همزمان شد، خلاصه ای از ماموریت های مرکز چهارجانبه تبادل اطلاعات برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه را ارائه کرد. این ماموریت ها یک رکن مهم از ارکان پیروزی بزرگ علیه داعش بوده است.

این بیانیه "برهمکاری ثمر بخش و مداوم بین کشورهای عضو مرکز تبادل اطلاعات" تاکید و همزمان به "گام های آتی این کشورها برای توسعه مرکز و تبدیل آن به یکی از مراکز امنیت بین المللی معتبر و سهیم در تقویت امنیت عربی و منطقه ای و بین المللی" اشاره کرد.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین