کد خبر: ۱۷۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
بندی در قرارداد مهاجم 5 گله استقلال خوزستان وجود دارد که اگر مسئولان باشگاه به آن عمل نکنند وی می‌تواند قراردادش را فسخ کند.
ناطقان: شنیده می‌شود در قرارداد وحید خشتان، مهاجم ۵ گله تیم فوتبال استقلال خوزستان بندی وجود دارد که در صورتی که تا نیم فصل ۵۰ درصد از قرارداد خود را دریافت نکند، می‌تواند قراردادش را با باشگاه استقلال خوزستان فسخ کند. قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال خوزستان ۴۰ میلیون تومان است.

قرار است مسئولان باشگاه طی امروز و فردا ۳۰ درصد قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنند تا خشتان و برخی از بازیکنان جوان دیگر که مورد توجه تیم‌های دیگر قرارگرفته و رقم قراردادشان زیر ۱۰۰ میلیون تومان است راحت نتوانند از استقلال خوزستان جدا شوند.

در حال حاضر خشتان از یک تیم قطری و ۲ باشگاه لیگ برتری با پیشنهاداتی مواجه شده و مسئولان باشگاه باید با پرداخت به موقع ۳۰ درصد اعضای تیم که مجموع آن حدود ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود بهانه‌ای دست بازیکنانی که قرارداد آن‌ها مشروط است ندهند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین