کد خبر: ۱۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
هزاران معلم در شهر لس آنجلس آمریکا در اعتراض به پایین بودن حقوق خود تظاهرات کردند.
ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، هزاران معلم در شهر لس آنجلس آمریکا در اعتراض به پایین بودن حقوق و مزایای خود تظاهرات کردند. این معلمان همچنین به کاهش بودجه آموزش و پرورش معترض بودند.

تظاهرکنندگان که لباس‌های قرمز رنگی به تن داشتند فریاد می‌زدند مسئولان آموزش و پرورش لس آنجلس به اندازه کافی بودجه دارند که ضمن بالابردن حقوق و مزایای آنها، وضع تحصیلی دانش آموزان را نیز بهبود بخشند.

راهپیمایان هشدار دادند در صورتی که مسئولان ذیربط به خواسته‌های آن‌ها ترتیب اثر ندهند، ماه آینده تظاهرات و راهپیمایی‌های اعتراض آمیز گسترده تری برگزار خواهند کرد.

در صورتی که معلمان معترض دست از کار بکشند، ۶۴۰ هزار دانش آموز مدارس لس آنجلس و ده‌ها شهر کوچک حومه آن قادر به تحصیل نخواهند بود.

اتحادیه معلمان لس آنجلس از ۱۸ ماه پیش سرگرم مذاکره با مسئولان ذیربط این شهر هستند، ولی این مذاکرات تاکنون بی نتیجه بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین