کد خبر: ۱۷۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند.
ناطقان: بازار امروز (دوشنبه) سکه و طلا با روزها و هفته‌های گذشته متفاوت بود و افزایش قیمتی هر چند ناچیز در نرخ‌ها مشاهده  شد به‌گونه‌ای که ابراهیم محمدولی _ رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران _ در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم به سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی افزود: همچنین نیم سکه یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون تومان و سکه گرمی ۶۳۰ هزار تومان معامله می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با بیان این‌که نرخ انس جهانی طلا همچون دیروز روند کاهشی داشته و به ۱۲۳۸ دلار رسیده است، گفت: قیمت طلا در بازار تهران نیز با افزایش نسبی رو به رو شده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

محمدولی عنوان کرد که با وجود افزایش نسبی قیمت سکه و طلا در بازار امروز تهران که ناشی از دلایل و عوامل داخلی بوده است، عزم و اراده مسئولان بر این است که تا جایی که ممکن است قیمت‌ها را در راستای کاهش آن تا رسیدن به نرخ واقعی کنترل کنند و بنابراین همچنان امید ارزانی قیمت در این بازار وجود دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین