کد خبر: ۱۷۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران از کمبود ۳۲ هزار کلاس درس در استان تهران خبر داد.
ناطقان: شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران در جلسه معارفه استاندار جدید تهران که امروز (دوشنبه 26 آذر ماه) برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: باید گام‌های موثری برای توسعه استان تهران برداریم، استانی که از نظر برخی شاخص‌ها جرء محروم‌ترین استان‌های کشور است.

وی افزود: یکی از کار‌های مهم سفر‌های شهرستانی بود که هر هفته روز‌های دوشنبه این سفر به یکی از شهرستان‌ها انجام می‌شد.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران گفت: چالش اساسی کمبود تخت بیمارستانی در استان تهران است، ضمن اینکه در استان تهران ۳۲ هزار کلاس درس کمبود داریم و مدارس با ۳۸ و ۳۹ نفر و به صورت دو نوبته تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول ۴ سال این مشکلات باید حل شود، ادامه داد: دور دوم سفر به مراکز تولیدی و اقتصادی بوده است، چراکه ۱۸ هزار واحد تولیدی و اقتصادی در استان مستقر هستند و همچنین بازید از زیرساخت‌های شهرستان‌ها نیز انجام شد که نتیجه جلسات ۱۶ گانه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد.

حسن بیگی تصریح کرد: دور سوم سفر‌ها با محوریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی بود تا استان به الگوی مناسبی برای دیگر استان‌ها تبدیل شود، ضمن اینکه مجمع مشورتی جوانان از اقدامات مهم دیگر در این مدت بوده است.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران گفت: در ماه‌های گذشته که استان‌های دیگر بحران کارگری داشتند، اما خوشبختانه استان تهران این مشکل را نداشت.

حسن بیگی افزود: اهمیت به استفاده از ظرفیت و توان جوانان و بانوان از دیگر محور‌های مورد توجه بوده است که در این راستا ۵ مدیرکل زن در استانداری فعال بودند و ضمن اینکه در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مرکزی نیز مقرر شد از ظرفیت بانوان استفاده شود.
برچسب ها: کمبود ، کلاس درس ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین