کد خبر: ۱۷۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴
ورناصری گفت: برای تنظیم بازار محصولات پروتئینی، دور جدید توزیع گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در بازار آغاز شده است.
ناطقان: به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان در حال عرضه هر کیلوگرم تخم مرغ وارداتی با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان هستیم که سبب کاهش هزار تومانی قیمت این محصول روی هر کیلوگرم تخم مرغ شده است.

وی افزود: همچنین برای تنظیم بازار قیمت گوشت مرغ، هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد با قیمت ۸۹۰۰ تومان توزیع می شود تا مصرف کنندگان با قیمت های مناسب این محصول را خریداری کنند.

ورناصری با بیان اینکه روزانه نزدیک ۱۵۰ تن گوشت گوسفندی گرم به بازار عرضه می شود، اظهار کرد: اکنون هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی گرم (تازه) در میادین میوه و تره بار و تعاونی های مصرف ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت تفکیکی بین ۴۸ تا ۴۹ هزار تومان است.

وی از توزیع نامحدود هر کیلوگرم گوشت گوساله منجمد با نرخ ۲۹ هزار تومان در بازار خبر داد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: برای سهولت دسترسی شهروندان، توزیع گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ برای رفاه حال شهروندان در سازمان میادین میوه وتره بار، ماشین های سیار در سطح میادین و فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور به شکل سهمیه ای انجام می شود.

ورناصری افزود: تولیدکنندگان صنعت طیور می توانند نهاده های مورد نیاز خود شامل ذرت و کنجاله سویا را بدون محدودیت از ادارات کل پشتیبانی امور دام استان ها خریداری و تامین کنند.

به گفته وی، تاکنون چندین محموله حمل نهاده های طیور در بندر امام (ره) ترخیص شده و تعدادی کشتی در راه است و هیچ کمبودی در تامین ذرت، کنجاله سویا و جو نداریم.

مدیرعامل پشتیبانی امور دام در پایان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ میلیون تن نهاده طیور در استان ها توزیع شده که با قیمت های مصوب هر کیلوگرم ذرت یک هزار و ۱۵۰ تومان، کنجاله سویا ۲ هزار و ۲۰۰ تومان و جو یک هزار و ۱۸۰ تومان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین