کد خبر: ۱۷۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
رئیس پلیس راه استان سمنان، از واژگونی یک دستگاه کامیون 10 تنی در محور آردان-سرخه خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشته است.
ناطقان: سرهنگ تقی کبیری در جمع خبرنگاران از وقوع واژگونی یک دستگاه کامیون در محور آرادان به سرخه خبر داد و تاکید کرد: این حادثه که صبح سه شنبه رخ داد یک کشته برجای گذاشت.

وی افزود: این سانحه در ساعت ۷:۳۰ صبح و به دلیل بی توجهی راننده به جلو رخ داده است که احتمال وقوع آن می تواند خواب آلودگی راننده باشد.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه این حادثه واژگونی در کیلومتر ۶۰ محور آردان-سرخه رخ داده است، تاکید کرد: یکی از دلایل این گونه حوادث خواب آلودگی است.

کبیری گفت: محورهای استان سمنان به دلیل کویری بودن و فاصله زیاد بین شهرها فاقد جلوه‌های بصری بوده و خواب آلودگی یکی از مسائل مهم این محورها است که باید به آن توجه داشت برای جلوگیری از این حوادث ۱۵ دقیقه استراحت به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی توصیه می شود.

واژگونی خودرو عمده حوادث محورهای استان سمنان را به خوداختصاص داده است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین