کد خبر: ۱۷۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
بعد از حواشی که پیرامون درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس و کارمند گمرک ایجاد شده و حتی کار به درخواست استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید، فرهاد دژپسند دستور بررسی ویژه در ارتباط با موضوع فیلم منتشر شده را صادر کرد.
ناطقان: ماجرا از این قرار است که درازهی، نماینده سراوان عنوان کرده که" ۴۵ دقیقه جلوی در گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش‌های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند". او البته با کشانده شدن جریان به مجلس، خواستار برخورد منطقی با موضوع شده است.

این در حالی است که واکنش‌ها به برخورد پیش آمده بین کارمند گمرک و نماینده مجلس به اینجا ختم نشده و حتی برخی نمایندگان بحث استیضاح وزیر اقتصاد و همچنین برکناری رئیس گمرک و حراست آن را نیز مطرح کرده‌اند.

آنطور که وزارت اقتصاد در واکنش به جریان پیش آمده به ایسنا اعلام کرده است، فرهاد دژپسند - وزیر اقتصاد - دستور بررسی ویژه در اتباط با موضوع فیلم پخش شده پیرامون حضور نماینده سراوان در گمرک را صادر کرده تا واقعیت ماجرا شفاف‌سازی شود.

در عین حال وزیر اقتصاد تاکید کرده که در صورت محرز شدن تخلف از سوی یکی از کارکنان گمرک، بر اساس رویه حاکم بر وزارتخانه در دوره مدیریت وی که اصل بر احترام و رعایت شئونات تعامل محترمانه و کریمانه با همه ارباب رجوع‌ها اعم از مردم و مقامات و مدیران به ویژه نمایندگان مردم در مجلس است، قطعا عذرخواهی خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین