کد خبر: ۱۷۴۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
در حادثه صبح امروز که در مدرسه ابتدایی دخترانه در زاهدان اتفاق افتاد با حضور به‌موقع مسئولین چهار دانش‌آموز مصدوم سریعاً به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.
ناطقان: صبح امروز در مدرسه ابتدایی دخترانه اسوه حسنه در ناحیه ۲ زاهدان هنگام ورود دانش آموزان به کلاس براثر برخورد یک دانش‌آموز با چراغ گرمازا این وسیله واژگون و باعث ایجاد حریق در کلاس شد.

پس‌ازاین حادثه با اقدام به‌موقع اولیا مدرسه این آتش‌سوزی مهار شد، اما ۴ دانش‌آموز دختر پیش‌دبستانی و دبستانی مصدوم شدند که سریعاً به مراکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و تلاش‌ها برای بهبود این دانش آموزان از سوی کادر درمانی انجام می‌شود.

این مدرسه شامل دبستان و پیش‌دبستانی است و ازآنجاکه شهر زاهدان فاقد گاز شهری است مدارس در فصل سرما از بخاری‌های غیر گازی و چراغ‌های گرمازا استفاده می‌کنند.

در این حادثه مدیر و معلمان مدرسه حریق را مهار و با اطلاع رسانی به مراکز مربوطه ۴ دانش‌آموز مصدوم به بیمارستان منتقل شدند. همچنین از ابتدای شکل‌گیری سانحه با حضور چند تن از معاونین آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان پیگیر کنترل حادثه و مداوای دانش آموزان شدند.

در حال حاضر دو تن از دانش آموزان در قسمت مراقبت‌های ویژه بستری و تمام گروه‌درمانی سوختگی استان برای مداوای این دانش آموزان بسیج شده‌اند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین