کد خبر: ۱۷۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: به احتمال قوی در سال آینده طرح جریمه غیبت سربازی متوقف خواهد شد.
ناطقان: سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، درخصوص خرید خدمت سربازی در سال ۹۸ اظهار کرد: به احتمال قوی در سال آینده طرح جریمه غیبت سربازی متوقف خواهد شد.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: قانون‌گذار تعیین کرده است که مشمولان غایب که بیش از هشت سال غیبت از خدمت سربازی دارند، می‌توانند در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کنند.

وی با اعلام این مطلب که فقط چند ماه برای ثبت‌نام در طرح فوق فرصت باقی مانده است، به مشمولان غایب توصیه کرد: حتما وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند، چرا که درصدد است تا در سال آینده محدودیت‌های بیشتری برای مشمولان غایب اجرا شود.

سردار کریمی بیان کرد: فقط ۳ ماه برای ثبت‌نام در طرح جریمه مشمولان غایب باقی مانده و این افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ جریمه کارت معافیت خود را دریافت کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: افراد متأهل از ۵ درصد و افراد دارای فرزند نیز به ازای هر فرزند از ۵ درصد تخفیف جریمه غیبت از سربازی برخوردار هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین