کد خبر: ۱۷۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
فتاح ‌امروز در دیدار با معاونان و مسئولان حوزه توسعه مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دشمن مردم را هدف گرفته است، گفت: بصیرت این است که ما حمله‌های آن‌ها را با ضد حمله پاسخ دهیم و با کمک به طبقه مستضعف، توطئه‌های آنها را خنثی سازیم.
ناطقان: پرویز ‌فتاح افزود: مشکل اصلی ما جدایی مسئولان از مردم است. اگر مبنای ما گره گشایی از مردم باشد جهت گیری درستی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با یادآوری مشکلات اقتصادی سال جاری اظهار کرد: این استقامت و صبوری که مردم در این هشت ماه کردند زبانزد تاریخ خواهد شد وهیچ قوم و ملتی این گونه صبوری نکرده اند که بسوزند و بسازند و دم بر نیاوردند و شرمندگی‌اش برای ما مسئولان است.

وی تصریح کرد: در فرانسه مردم به خاطر افزایش چهار سنت قیمت بنزین اینگونه دست به اعتراض زده اند اما مردم ما با این همه مشکلات و تورم همواره صبور بوده اند.

فتاح با بیان اینکه مسئولان موظف هستند وظایف خود را در امداد رسانی به مردم به بهترین شکل انجام دهند گفت: صبر و بزرگی مردم را به حساب خود نگذارید.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در رابطه با دولت، مجلس، ائمه جمعه، حوزه علمیه و بانکها نیاز به یک وحدت رویه دارد، بیان کرد: به لطف خدا کمیته امداد در سال جاری در وضعیت ممتازی قرار دارد که این موفقیت مرهون هماهنگی با سایر نهادهای ذیرربط است که باید این هماهنگی ها تقویت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه در سال جاری دشمنان و معاندان، کمپین نه به کمیته امداد را راه‌اندازی کرده و شبکه‌هایی همچون بی بی سی و من و تو از هیچ تلاشی برای ایجاد بی اعتمادی و تضعیف کمیته امداد کوتاهی نکرده اند، عنوان کرد: به کوری چشم آنها ما امسال رشد ۳۵ درصدی را تجربه می کنیم و این بدان معنا است که  اقبال مردم به ما نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش یافته است.

وی افزود: فقرا و ایتام وسیله برای آزمایش ما هستند تا به کمک آنها شرایط رستگاری خود را فراهم کنیم.

وی همچنین بیان کرد: کسانی که برای نیازمندان صدقه جمع می‌کنند در واقع کار پیغمبر را انجام می دهند زیرا خداوند به پیامبر دستور داد که برای نیازمندان صدقه جمع کند.

فتاح با بیان اینکه در کمیته امداد یک نقص بزرگ داریم تصریح کرد: ما به رغم تاکید فراوانی که در آیات و روایات در دادن قرض الحسنه شده است در انجام این امر کوتاهی کردیم. بسیاری از مشکلات با قرض الحسنه برطرف می شود.

وی خاطر نشان کرد: موسسه ها و خیریه هایی که به موازت شعب ما به کار امداد می پردازند نه تنها هیچ اشکالی ندارد بلکه بسیار هم پسندیده است زیرا اصل، کمک به فقرا است نه اینکه این کمک به اسم چه کسی باشد.

فتاح در انتها گفت: اگر در زمینه جذب مشارکت هیچ تحولی ایجاد نکنیم دچار مشکلات بسیار جدی خواهیم شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین