کد خبر: ۱۷۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
«بنیاد دونالد ترامپ» که به مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی سیاسی با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا متهم شده قبول کرده منحل شود.
ناطقان: رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند «بنیاد دونالد ترامپ» که به مشارکت در فعالیت‌های غیرقانونی سیاسی با هدف تأثیرگذاری بر انتخابات متهم شده قبول کرده منحل شود. 

«باربارا آندروود»، دادستان کل نیویورک روز ۲۴ خردادماه سال جاری اعلام کرد از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بنیاد خیریه او و سه فرزندش شکایت کرده است.

آندروود در آن زمان گفت  این بنیاد مکرراً وارد معامله‌هایی با هدف سودرسانی به ترامپ و شرکت‌های او شده و قوانین مربوط به نهادهای غیرانتفاعی را نقض کرده است. 

به نوشته شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، انحلال این موسسه یکی از موارد مطرح‌شده در شکایت دادستان کل نیویورک را فیصله می‌دهد. در این شکایت ادعا شده بود ترامپ و فرزندانش از معافیت مالیاتی این بنیاد سوءاستفاده کرده و قوانین مربوط به تبلیغات انتخاباتی را نقض کرده‌اند. 

با وجود این، پرونده این شکایت در دادگاه همچنان مفتوح است زیرا دادستان کل نیویورک، علاوه بر انحلال بنیاد ترامپ ۳ درخواست دیگر هم مطرح کرده است: پرداخت ۲.۸ میلیون دلار خسارت و جریمه‌‌های مربوطه و محروم شدن دونالد ترامپ و سه فرزند او از مدیریت این بنیاد. 

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین