کد خبر: ۱۷۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
کدخدایی:
سخنگوی شورای نگهبان که مدتی قبل در برنامه حالا خورشید مردم را برای فعالیت در توئیتر تشویق کرد، مجددا گفت: باز هم تاکید می‌کنم که توییتر فضای خوبی برای فعالیت مجازی است و رفع فیلترینگ توییتر مربوط به حوزه کاری و فعالیت من نیست.من در توییتر فعال هستم و امیدوارم که خیلی کار خلافی نکرده باشم.
ناطقان: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نمایشگاه و همایش دستاوردهای پژوهشکده شورای نگهبان، گفت: باز هم تاکید می‌کنم که توییتر فضای خوبی برای فعالیت مجازی است و رفع فیلترینگ توییتر مربوط به حوزه کاری و فعالیت من نیست.من در توییتر فعال هستم و امیدوارم که خیلی کار خلافی نکرده باشم.


وی تصریح کرد: به زودی نظرمان را درباره آن بخشی از لایحه CFT که دوباره به شورای نگهبان بازگشته، اعلام می‌کنیم. البته اخبار خوبی از اصلاح قانون انتخابات به گوش نمی‌رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین