کد خبر: ۱۷۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار میان یک خودرو سواری پراید و کامیون خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی، در این باره توضیح داد: ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید و کامیون به علت انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز سواری پراید تصادف کردند و در پی این تصادف بلافاصله کارشناسان پلیس راهور و نیروهای امدادی به محل حادثه واقع در زابل-نهبندان دو راهی دشتک اعزام شدند.

وی ادامه داد: عوامل امدادی با حضور در محل حادثه وضعیت جسمی سرنشینان خودروی سواری و کامیون را بررسی کردند که متاسفانه این بررسی‌ها نشان داد چهار تن از سرنشینان جان خود را از دست داده اند و یک نفر نیز مصدوم شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شد، گفت: همزمان عوامل پلیس راه و دیگر امدادگران اقدام به بازگشایی مسیر کرده و خودروهای تصادفی را به حاشیه امن منتقل کردند. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین