کد خبر: ۱۷۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از ترک جلسه علنی شورا پس از چند دقیقه مجددا به صحن علنی بازگشت.
ناطقان: در صدو دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران طرح الزام شهرداری به ادغام و کاهش حوزه‌های معاونت شهرداری و حذف پست‌های قائم مقامی و مشاور مورد بررسی قرار گرفت که در ادامه این جلسه محسن هاشمی در جدال لفظی که با سالاری عضو شورای شهر تهران داشت، صحن علنی شورا را ترک کرد.

پس از این تشنجی که در صحن علنی شورا ایجاد شد چند تن دیگر از اعضای شورای شهر از جمله احمد میرلوحی و سیدآرش حسینی میلانی و همینطور حجت نظری صحن شورا را ترک کردند و امینی نائب رئیس شورای شهر تهران اداره جلسه را بر عهده گرفت.

محسن هاشمی پس از چند دقیقه با همراهی احمدمیرلوحی و حسینی‌میلانی دوباره به صحن علنی شورای شهر بازگشت و ریاست را بر عهده گرفت و گفت: بنده جلسه را ترک کردم که آقای امینی که مسلط‌تر است آن را اداره کند و مجددا برگشتم چون از آن بند خارج شدیم.

در ادامه محمد سالاری به همراه حق‌شناس پس از ورود هاشمی از جلسه شورا خارج شدند و به خبرنگاران گفتند که مجددا باز خواهند گشت.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران نیز گفته بود وقتی نمی‌توانیم جلسات شورا را اداره کنیم بهتر است که به شرایط ساختار شهرداری وارد نشویم.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین