کد خبر: ۱۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
سخنگوی شورای نگهبان همچنین ضمن تایید خبر «رد مصوبه تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری به وزارتخانه» توسط شورای نگهبان برای دومین بار، اظهار کرد: این مصوبه برای اصلاح به مجلس اعاده شد.
ناطقان: عباسعلی کدخدایی در رابطه با انتصاب آیت الله آملی لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان، اظهار کرد: با توجه به شخصیت و جایگاهی که آیت الله آملی لاریجانی دارند، انتصاب به جا و دقیقی بود.

سخنگوی شورای نگهبان، اضافه کرد: امیدواریم ان شاءالله هم در ریاست مجمع تشخیص مصلحت و هم در عضویت فقهای شورای نگهبان بتوانند بیش از پیش موفق باشند و ما هم در شورای نگهبان آماده هرگونه همکاری با ایشان هستیم. قطعا همه آقایان هم از این اتفاق استقبال می کنند.

وی همچنین ضمن تایید خبر «رد مصوبه تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری به وزارتخانه» توسط شورای نگهبان برای دومین بار، اظهار کرد: این مصوبه برای اصلاح به مجلس اعاده شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین