کد خبر: ۱۷۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
سرمربی تیم ملی ایران از آمادگی بازیکنانش در رقابت‌های جام ملت‌ها خبر داد.
ناطقان: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین روز پنجشنبه این تیم در امارات اظهار کرد: این میزبانی هم جزوی از مسابقات است. در عین حال و با تمام مشکلاتی که در فرودگاه با آن مواجه شدیم، هواپیما در حال بلند شدن است.

وی افزود: هواپیمای تیم ملی آماده پرواز است. پرواز در مسابقات جام ملت‌های آسیا. بازی نخست ما برابر یمن است که انگیزه زیادی دارد و با تمام اشتیاق برابر ما قرار می‌گیرد. تمرکز ما روی این بازی است و یمن چیزی برای از دست دادن ندارد و جنگنجو است. ما با تمام آمادگی برابر یمن قرار خواهیم گرفت.

کی‌روش ادامه داد: مطمئنا مسابقات و مسیر طولانی‌ای داریم. امیدواریم بازی‌های بیشتری انجام دهیم و کار ما راحت نخواهد بود. امیدواریم پایان خوبی داشته باشیم و شروع مسابقات برایمان اهمیت خاصی ندارد. هیچ مسیر طولانی‌ای با برنداشتن قدم‌های اولیه اتفاق نمی‌افتد. هر جاده‌ی طولانی را باید با قدم‌های محکم برداشت. به قله‌ی کوه نمی‌رسیم اگر در دامنه قدم نگذاریم. در طول راه دست‌اندازهایی وجود خواهد داشت که امیدواریم با سخت‌کوشی و تمرکز کامل، آن‌ها را از پیش روی برداریم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین