کد خبر: ۱۷۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، تاکید کرد: امروز با توکل به خداوند همانطور که آشکار است دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر هستیم.
ناطقان: سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره هزار و 300 شهید شهرستان کازرون با اشاره به تلاش آمریکا برای غلبه بر ایران اظهار داشت: آنها تجربیات خود را به صحنه آورده و از تمام قدرت خود استفاد کردند تا از ملت ما انتقام بگیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا کشور ما را در تحریم سخت قرار داد تا از اعتماد ملت به نظام کم کند، افزود: آنها جوانان ما را ترور و همه راه‌های پیشرفت را مسدود کردند، اما به فضل الهی این ملت توانسته است در محاصره جنگ‌ها سالم و قدرتمند باقی بماند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان پس از ۴۰ سال نتوانستند کاری از پیش ببرند، گفت: دشمنان در دوران دفاع مقدس همه چیز داشتند به جز خدا و ما هیچ چیز به جز خدا نداشتیم.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز موازنه قدرت به سود ایران است، تاکید کرد: امروز با توکل به خداوند همانطور که آشکار است دشمن ما ازهر زمان ضعیف‌تر بوده و ما قوی‌تر هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ملت آگاه ما سختی‌ها را تحمل می‌کنند؛ چرا که هیچ فضیلتی جز با سختی بدست نمی‌آید، بیان کرد: بشارت بر ملتی است که سختی را تحمل کرده تا به عزت برسد چرا که پایان شب شب سیاه، فجر پیروزی است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز نام ایران با افتخار درجهان طنین‌انداز شده است، گفت: این به برکت اسلام و تجلی نور ولایت بر این سرزمین است.

وی با اشاره به عملیات‌های سختی که رزمندگان کازرون در آن نقش‌آفرینی کردند تاکید کرد: این افتخار بزرگ برای کازرون است که رزمندگان آن در عملیات سخت دفاع مقدس در نزدیک‌ترین مواضع دشمن و در خطرناک‌ترین موقعیت‌ها درخشیده و افتخار آفریدند.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکید کرد: شهیدان باعث شدند ملت ایران در محاصره با قدرت‌های جهان و صف‌بندی قدرت‌های عالم کم نیاورد و این سرزمین مستقل از قدرت‌ها باقی بماند.

سردار سلامی بیان کرد: انسان‌های عادی می‌میرند، اما شهدا پس از شهادت بیش از قبل به جامعه قوت و نور می‌بخشند، ما بدون شهیدان نمی‌توانستیم ادامه حیات دهیم آنها قاعده جنگ را برای ما تغییر دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان بی‌ریا بودند و در جبهه‌ها فقط اخلاص بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین