کد خبر: ۱۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
سرپرست گمرکات ایلام پیش بینی کرد صادرات کالا از مرز مهران تا پایان امسال به نسبت پارسال ۱۰ درصد افزایش پیدا کند.
ناطقان: روح الله غلامی عصر شنبه در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: خوشبختانه مشکلاتی که در ابتدای امسال برای صادرات کالا از مرز مهران ایجاد و باعث شده بودن روند خروج کالا با اختلال روبرو شود، در ماه های اخیر از بین رفته و هم اکنون بدون مشکل خاصی این روند ادامه دارد.

وی ادامه داد: رایزنی های بسیاری توسط مسئولان استان با مقام های عراقی برای حل و فصل مشکلات موجود بر سر راه صادرات کالا از این نقطه مرز صورت گرفت که ثمربخش بود.

سرپرست گمرکات ایلام تاکید کرد: هم اکنون نیز روزانه بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ کامیون کالای ایرانی از مرز مهران وارد عراق می شود.

غلامی اضافه کرد: پارسال در مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار کالا از مرز بین المللی مهران وارد عراق شد.

وی ابراز داشت: این مقدار از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۴۸ میلیون دلار بوده و پیش بینی می کنیم تا پایان امسال به نسبت پارسال شاهد افزایش ۱۰ درصدی صادرات باشیم.

سرپرست گمرکات ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۲ هزار نفر در مرز مهران مشغول به کار هستند و اصلی ترین کالاهای صادراتی نیز محصولات پلاستیکی، پلی اتیلن، محصولات کشاورزی، لوازم و قطعات ماشین، مصالح ساختمانی و ... است.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین