کد خبر: ۱۷۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
برنامه ورزشی «ورزشگاه» از امشب با اجرای علی انصاریان و مهدی واعظی به روی آنتن شبکه پنج می رود.
ناطقان: برنامه ورزشی «ورزشگاه» همزمان با آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به صورت ویژه از امشب ۱۵ دی ماه به مدت یک ماه هرشب حوالی ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

این برنامه که به صورت ویژه همزمان با جام ملت‌های آسیا به تهیه کنندگی پژمان ماندگاری و اجرای علی انصاریان و مهدی واعظی روانه آنتن شبکه پنج می‌شود، با آیتم‌های مختلفی مانند معرفی ستاره‌های جام ملت ها، معرفی کشور‌های شرکت کننده، پرونده کاپیتان ها، مربیان، دروازه بان‌ها، گزارش ارسالی از امارت و... تقدیم مخاطبان و علاقه‌مندان ورزش به ویژه رشته فوتبال می شود.

«حافظ کاظم زاده»گزارشگر اعزامی این ویژه برنامه به امارات است که آخرین رویداد‌های این جام را برای مخاطبان اطلاع رسانی می‌کند.

این برنامه همزمان با جام ملت‌های آسیا به مدت یک ماه هر شب حوالی ساعت ۲۲ پخش و بعد از پایان مسابقات به صورت هفتگی شنبه‌ها روانه آنتن می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین