کد خبر: ۱۷۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
پس از اینکه حجت الاسلام زائری با حضور در یک برنامه تلویزیونی انتقاداتی به مجلس و نمایندگان وارد کرد، خبرهایی از ممنوع التصویری وی در رسانه ها مخابره شد.
ناطقان: روز گذشته رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی از نشست مدیران صداوسیما و تهیه کننده برنامه «فرمول یک» با برخی نمایندگان در مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه این مطلب مطرح شد که فردی که از سر عصبانیت و به یکباره کلامی مبنی بر اینکه شرم بر مجلسی باد که... می‌گوید، طبیعتا در رسانه‌ها حضور چنین افراد و اشخاص ممکن است مشکل‌آفرین باشد.

وی بیان کرد: من فکر می‌کنم از برنامه‌های آتی صدا و سیما از حضور آقای زائری که شأن مجلس و جایگاه آن را زیرسؤال برد استفاده نکنند، البته در روز گذشته در جلسه مذکور بنا بر قول رئیس سازمان صدا و سیما مقرر شد از حضور محمدرضا زائری در برنامه‌های صدا و سیما ممانعت به عمل آید.

در همین رابطه غلامرضا کاتب، عضو هیأت رئیسه مجلس مسأله ممنوع‌التصویر شدن حجت‌الاسلام زائری در صدا و سیما را تأیید کرد اما گفت که این ممنوع‌التصویری خواسته نمایندگان نبوده بلکه تصمیمی است که خود مدیران صدا و سیما و شخص علی عسگری گرفته‌اند.

به گفته کاتب «نمایندگان مجلس تنها از آقای علی عسگری خواسته بود تا جلوی توهین‌ها به قوه مقننه گرفته شود.» او البته توضیح داده که «آقای زائری به طور کلی ممنوع‌التصویر نیست و فقط از این پس در برنامه‌های زنده نمی‌تواند شرکت کند.»

در همین خصوص اما بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در واکنش به انتشار اخباری درباره احضار مجری برنامه فرمول یک و درخواست برای ممنوع التصویری زائری یکی از کارشناسان تلویزیونی گفت: در مرحله اول همه باید بدانند که اخبار جلسات هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از طریق سخنگو به رسانه‌ها داده می‌شود. از طرفی دیگر جلسات ما با مسئولان روال همیشگی دارد و هرچند وقت یکبار با مسئولان صداوسیما و یا معاونان رییس جمهور و وزرا جلساتی را برای بررسی مسائل مختلف برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: اخیرا جلسه‌ای با آقای علی عسگری رییس سازمان صداوسیما و معاونان‌اش برگزار کردیم. در این جلسه گلایه‌مندی نمایندگان از نحوه‌ی برخی رفتارهای صداوسیما نیز مطرح شد، اما هیچ موضوعی در خصوص این‌که مجری احضار شده باشد وجود ندارد و این صحت ندارد. ما به کسی نگفتیم که کسی در صداوسیما ممنوع التصویر شود. اصلا این در شأن هیات رییسه و مجلس شورای اسلامی نیست البته ممکن است صداوسیما با توجه به برنامه‌هایش کارهایی را پیش ببرد، اما ما چنین مواردی را مطرح نکردیم.

مسائل مطرح شده در روزهای اخیر، واکنش زائری را هم برانگیخت و وی با انتشار توئیتی انتقادی نوشت:

پیغام و تذکر دارد به تهدید و تخویف می رسد! اصلا متوجه نیستند که تاریخ مصرف شان تمام شده! راستش بنا نداشتم ادامه بدهم ولی از دیروز که خبر پیدا شدن جنازه آن زن جوان را خواندم باور کردم که باید این قدر شرم بر این مجلس گفت تا دامن خانه ملت از لوث کاسبان و دلالان پاک شود!

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین