کد خبر: ۱۷۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود، میانگین قیمت مورد پیش‌بینی برای نفت در دو سال آینده را چهار دلار نسبت به پیش‌بینی دسامبر خود پایین برد و ۶۷ دلار در هر بشکه برآورد کرد.
ناطقان: بانک جهانی در دسامبر پیش‌بینی کرده بود میانگین قیمت نفت در فاصله سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، ۷۱ دلار در هر بشکه خواهد بود، در حالی که در ژوئن این قیمت را ۶۹ دلار در هر بشکه پیش‌بینی کرده بود.

طبق گزارش بانک جهانی، قیمت نفت در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ۶۷ دلار در هر بشکه بالغ خواهد شد که دو دلار کمتر از قیمت‌های پیش‌بینی شده در ژوئن است. با این حال ابهامات این پیش‌بینی بالا است.

بانک جهانی همچنین در دورنمای اقتصادی جهانی خود نرخ مورد پیش‌بینی برای رشد اقتصاد جهانی را ۰.۱ درصد کاهش داده و به ۲.۹ درصد رساند که به دلیل کاهش در فعالیت تولیدی و تجارت و همچنین جنگ‌های تجاری بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین