کد خبر: ۱۷۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
سخنگو کاخ کرملین به گزارش برخی رسانه‌های صهیونیست در خصوص مداخله یک کشور خارجی در روند انتخابات این رژیم واکنش نشان داد.
ناطقان: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) به گزارش برخی رسانه‌های صهیونیست مبنی بر دخالت یک کشور خارجی در انتخابات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، پسکوف در پاسخ به سوال خبرنگاران در این رابطه گفت: «این گزارش‌های رسانه‌های اسرائیلی را نخوانید. روسیه در انتخابات هیچ کشوری در جهان دخالت نمی‌کند، دخالت نمی‌کند و حتی قصد دخالت نیز ندارد».

برخی رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته گزارش‌هایی را منتشر کرده بودند که به نقل از رئیس آژانس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شده بودند: «یک کشور خارجی در تلاش برای مداخله در روند برگزاری انتخابات است».

این مقام رژیم صهیونیستی ظاهرا گفته بود: «من با مطرح کردن این حرف، دقیقا می‌دانم که درباره چه مسئله‌ای و کدام کشور صحبت می‌کنم». اما اشاره دقیقی به کشور مدنظر خود نکرده بود.

پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا اتهامات گسترده‌ای علیه روسیه در خصوص مداخله ادعایی در این انتخابات مطرح شد. در حال حاضر آمریکا یک کمیته تحقیقات تشکیل داده که در حال بررسی این اتهامات است.

آمریکا تنها کشوری نبوده که روسیه را به مداخله در روند برگزاری انتخاباتش متهم کرده، تا جایی که پس از واشنگتن چند کشور اروپایی نیز اتهامات مشابهی را علیه مسکو مطرح کردند.

با این وجود مسکو این اتهامات را بارها و بارها رد کرده و تأکید کرده که در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نمی‌کند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین