کد خبر: ۱۷۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی با انتقاد از فیلترینگ شبکه های اجتماعی مجازی خارجی گفت: این کار نیروهای ارزشی را از این فضا خارج و عرصه را در جنگ روانی برای دشمن باز کرد.
ناطقان: نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی با انتقاد از فیلترینگ شبکه های اجتماعی مجازی خارجی گفت: این کار نیروهای ارزشی را از این فضا خارج و عرصه را در جنگ روانی برای دشمن باز کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم شامگاه دیروز چهارشنبه در دیدار با اعضای انجمن های اسلامی به مناسبت ۱۹ دی با بیان این مطلب ابراز داشت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای نشر توانمندی ها و موفقیت های نظام اسلامی بهره مند شویم و فیلترینگ فضای مجازی به نظر من کار درستی نبود.

وی افزود: فیلترینگ دسترسی نیروهای ارزشی و جوان را به این عرصه محدود و میدان را برای عرض اندام دشمن مهیا می کنیم.

امام جمعه تبریز همچنین بر استفاده از توان جوانان و نوجوانان در اداره امور مساجد تاکید کرد: باید عرصه را برای واگذاری امور به دست جوانان و نوجوانان فراهم کنیم و جذابیت های این مسئولیت را برای آنها قابل لمس کنیم.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین