کد خبر: ۱۷۸۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
استاندار اصفهان با بیان اینکه روز یکشنبه دولت بهترین مصوبه یعنی انتقال آب کارون به اصفهان را تصویب کرد، گفت طی دو روز گذشته هزینه تکمیل پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران تامین شد و روند تکمیل آن از روز گذشته دوباره آغاز شد.
ناطقان: عباس رضایی عصر امروز (چهارشنبه) در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی اصفهان، اظهار کرد: دولت روز یکشنبه بهترین مصوبه یعنی انتقال آب کارون به اصفهان را تصویب کرد. در واقع بدون آب هیچ چیز معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه تصویب این مصوبه در ۱۵ سال گذشته می توانست مانع بسیاری از مشکلات امروز حوزه آب اصفهان شود، افزود: طبق بررسی ها و بنا بر درخواست صنف کشاورزان در بهمن ماه و در مدت محدود آب رودخانه برای کشاورزی رها می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در شرایط نگران کننده اقتصادی و تحریم ‌با نظر به خداوند تفضل حاصل می شود، ادامه داد: طی دو روز گذشته هزینه تکمیل پروژه قطار سریع السیر اصفهان-تهران با اعتبار ۱۳.۶ میلیارد یوان چین تامین شد و از روز گذشته ادامه روند تکمیل پروژه آغاز شد‌ و تا انتهای سال ۹۹ در مدت یک ساعت و پنجاه دقیقه از اصفهان به تهران سفر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر فرد یا سازمانی اشتغال ایجاد کند قهرمان واقعی است، تاکید کرد: پذیرای سرمایه گذاران در حوزه صنایع و ایجاد اشتغال بدون نیاز به آب است. به همین منظور کمیسیون رفع موانع تولید در استانداری تشکیل شده است، همچنین از بانک ها می خواهم دست مردم را بگیرند.

وی با بیان اینکه اصفهان در برخی شاخص ها عقب است، تصریح کرد: متوسط اشتغال استان اصفهان ۲.۴ درصد از متوسط کشور کمتر و تنها ۲۵ درصد مسکن روستایی را احداث کرده است.

استاندار اصفهان در ادامه به برپایی نمایشگاه تجهیزات پزشکی اشاره کرد و گفت: شخصا مصرف کننده تجهیزات آزمایشگاهی وطنی هستم، اما برخی تجهیزات از کیفیت لازم برای رقابت برخوردار نیست. در واقع رقابت سخت و تنگاتنگی در جهان داریم و باید با حسابگری مانع بازگرداندن صادرات بی کیفیت داخلی شویم.

وی با اشاره به اینکه برای بقا در بازار بین المللی باید ورود عالمانه و جدی در عرصه جهانی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: استکبار تمام مشکلات را ایجاد نکرده است، بلکه بسیاری از مشکلات را خودمان درست کرده ایم، همچنین تولیدات باید متناسب با موقعیت جنگ اقتصادی باشد.

رضایی با بیان اینکه باید با تفکر عمیق، آینده نگر و عالمانه در جهت تولید با کیفیت حرکت کنیم، تاکید کرد: در واقع آیین نامه های کذایی، ارائه آمار و ارقام و جلسات معارفه و افتتاحیه بدون اقدام در جهت جنگ اقتصادی بی فایده است. کار فرهنگی را با تولید باید باکیفیت نشان دهیم و با بسیج امکانات به جنگ اقتصادی برویم.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین