کد خبر: ۱۷۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تماشاگران امارات اجازه ورود ادوات صوتی بلند برای تشویق این تیم در بازی با هندوستان را نداد.
ناطقان: تیم ملی فوتبال امارات در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا به مصاف هندوستان رفت و با دو گل به پیروزی رسید اما کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این مسابقه کاری کرد تا صدای تماشاگران امارات در بیاید!

«حریز المنهالی» یکی از مشوقان تیم ملی امارات در این خصوص گفت: AFC پیش از شروع مسابقه به ما اجازه نداد تا ادوات تشویقی خود را وارد ورزشگاه کنیم. در حالی که تماشاگران عربستان در بازی با کره شمالی از همین وسایل استفاده کرده بودند. هیچ دلیل منطقی برای این کار نمی بینم. در دوره قبلی جام ملت های آسیا در استرالیا هم تماشاگران عربستان از ابتدا از همین وسایل استفاده می کردند.

وی تاکید کرد: به ما اجازه داده شد که فقط طبل های کوچک و وسایل صوتی با صدای بسیار کم را به ورزشگاه ببریم. با این تصمیم، ما هزاران درهم از پول خود را به خاطر خرید وسایل تشویقی و صوتی هدر دادیم.

یکی دیگر از مشوقان تیم ملی امارات هم گفت: تماشاگرانی که شال و روسری هایی به سر داشتند که روی آنها چهره هایی نقش بسته بود، اجازه نداشتند وارد ورزشگاه شوند و باید شال و روسری خود را تحویل می دادند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین