کد خبر: ۱۷۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه پایگاه امداد و نجات نردین میامی به یک مورد تولد امدادرسانی کرده است، کفت: با کمک هلال‌احمر حال مادر و کودک خوب است.
ناطقان: علی یحیایی ضمن بیان اینکه شب گذشته نیروهای هلال‌احمر علاوه بر امدادرسانی به مسافران مانده در برف و کولاک زمستانی به یک مورد تولد نوزاد نیز رسیدگی کرده است، ابراز داشت: امدادرسانی به این خانم باردار در روستای قوشه از توابع بخش کالپوش میامی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه کودک هنگام تحویل این خانم باردار به مرکز درمانی حسین‌آباد کالپوش توسط پایگاه امداد جاده‌ای موقت نردین به دنیا آمد، اضافه کرد: خوشبختانه با کمک هلال‌احمر حال این مادر و نوزاد پسر خوب است.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر سمنان بابیان اینکه پایگاه‌های موقت و دائم این جمعیت آماده امدادرسانی به مردم و هم‌وطنان هستند، ابراز داشت: مردم می‌توانند در صورت داشتن هرگونه مشکل درمانی و نیاز به امدادرسانی به این پایگاه‌ها مراجعه و یا به شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین