کد خبر: ۱۷۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: واژگونی و آتش سوزی سواری پراید به دلیل خستگی و خواب آلودگی در محور بوشهر به دلوار جان چهار نفر را گرفت.
ناطقان: سرهنگ جابر پاپری پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه صبح امروز جمعه رخ داد که بر اثر آن راننده پراید، همسر و دو فرزند پسر وی بر اثر انفجار و آتش سوزی خودرو در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر خاطرنشان کرد: این حادثه تلخ بر اثر بی احتیاطی و خستگی و خواب آلودگی راننده و در نهایت واژگونی خودرو در محور دلوار رخ داد.

وی گفت: خودرو پس از واژگونی به دلیل نقص فنی به وجود آمده دچار حریق و انفجار می‌شود که متاسفانه در این حادثه چهار نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ پاپری ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم هنگام مسافرت به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقل ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در یک مکان امن توقف و استراحت کنند و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی و صحبت کردن با تلفن همراه از دیگر عوامل مهم‌ در وقوع تصادفات است که ضروری است همه رانندگان عزیز به هنگام رانندگی به این دو موضوع مهم توجه داشته باشند و قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین