کد خبر: ۱۷۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
برخورد سواری سمند با کامیون ماک در گردنه اسدآباد منجر به مرگ مادر باردار شد.
ناطقان: محمدرضا اعتصام  سرپرست اداره جمعیت هلال احمراسدآباد گفت: روز گذشته یک دستگاه سواری سمند به صورت رخ به رخ با کامیون ماک در سه کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در این سانحه سه سرنشین سواری سمند دچار جراحت شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

سرپرست اداره جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: یکی از سرنشینان، خانمی باردار بود که جان خود را از دست داد اما نوزاد وی بعد از تولد به روش سزارین، در راه همدان و داخل آمبولانس جان باخت.

اعتصام ادامه داد: علاوه بر این سانحه رانندگی ، یک تصادف نیز در 13 کیلومتری پایگاه امداد و نجات گردنه اسدآباد به سمت همدان رخ داد.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه سواری سمند با سواری پیکان به شدت برخورد کرده که منجر به گیر کردن راننده در داخل خودرو شد.

وی اضافه کرد: تیم های امداد و نجات هلال احمر با استفاده از ست نجات راننده سواری سمند را از داخل خودرو به بیرون خارج می کنند.

گردنه اسدآباد به طول 15 کیلومتر یکی از حادثه خیزترین مسیر شریانی استان همدان به شمار می رود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین